کنسرت

میگن کنسرت احسان خواجه‌امیری قراره تو سالن فجر باشه، اونم رو صندلی پلاستیی باید بشینی.

تصور کن تازه رفتی تو حس، یکدفعه یکی از ته سالن فیشتک بزنه بگه چروغ خووونه بخون!!!

بعضی وقتا ایمان میارم که هشتاد درصد جمعیت بندر به روح اعتقادی ندارن.

بیاین یه کاری کنین، بجای اینکه پونزده تومن بدین برین کنسرت، بیاین خونه ما خودم واستون کنسرت اجرا میکنم. رو مبل هم میشینین جلو کولر، امضا و عکس یادگاری هم که خوراکه، اگرم با صدام حال نکردین pmc نیگا میکنیم!!!

اگرم بیشتر پایه شدین، دنگ میزاریم، رقاص لژیونر میاریم (غلوم سیاه). تازه کلی هم جک بلده، خودم دیروز کلیپشو دیدم، ماهی صفت غلط بکنه. تازه نیناش‌ناشم بلده!! شام هم از عبدل مک‌دونالد سفارش می‌دیم. دنبال جلال همتی هم بودم که کاشف بعمل اومد مرده. الفاتحه مع الصلوات. نور به قبرش بباره. چه شیش‌وهشتی میرفت لامصب، یادتونه؟ (مهوش، پریوش، چه بد کرد...) الکی افهء روشنفکری نیاین،غلط هم کردین، همتون گوش کردین و یادتونه. بدم میاااااااااد. ایششش!!!



من که اصلا به این کنسرت خوشبین نیستم، بیچاره اسی، چقدم که صداشو دوست دارم.


به قول همشهریهام فحشی کردم، هرکی بخونه نظر نده!

خخخخخ تفففففف!

جل از ما!!!




نظرات 4 + ارسال نظر
nana جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

arash! effate kalamet koja rafte???a

جاش امنه.
فقط بین خودمون باشه‌ها

ماهی بالی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com/

رفتن به این کنسرت تنها فایده اش این است که می توانی بگویی به این کنسرت رفته ای چون نه می توانی این حضرت خواننده را توی این سالن درست و حسابی زیارت کنی و نه کسی رو تو این مملکت و نه تو دنیا سراغ دارم که بتونه تو همچین سالنی صدا برداری درست حسابی کنی (( تو زمین فوتبال بهتر می شه کنسرت داد )) و صرفا علت انتخاب این محل برای اجرای کنسرت به جیب زدن بیشتر پول بی زبان مردمی است که از عشق و علاقه آنها به یک خواننده سوء استفاده می شود
از پیشنهاد منطقی و قابل اجرای شما در هر خانه هم سپاسگذارم

دقیقا همینه که شما گفتین.
ممنون که از پیشنهادم استقبال کردین، خودم احساس می‌کردم پیشنهادم خیلی منطقیه!!!

سامان شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://chemak.blogsky.com

سلام.من که پایه ام حاجی.برای اینکه بیشترم بهت حال بده طوری تنظیم کن که من نباشم

اون که ۱۰۰٪
اصل مهم در تنظیم برنامه‌ها، اینه که با زاهدان بودنت تداخل داشته باشه، شدید!
برای خاطر جمعیت، همینو بگم که دیشب با سهیلا و میلاد خونتون بودیم، جات خالی. برنامه‌های قبلیشم نمی‌گم که یه وقت اونجا هوم-سیک نشی!

مرجان جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ

پایه ام . صدات زیباست . تو بخونی خدائی طرفدارات بیشتر از احسان میشن جدی میگم

چند بار بهت بگم من آدم بیجنبه‌ی جوگیری هستم؟
یه وقت می‌بینی هنوز 1 تراک هم نخوندم، دیگه خدا رو هم بنده نمی‌شم
(خدایا توبه، سنگمون نکنی پشت سیستم)

یادم می‌مونه ازم تعریف کردی. به موقع جبران می‌کنم مرجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد